ghazachi-logo
headerAddImageXs
headUserImage

بهترین سایت رستوران یاب در تهران

اخبار و تازه ها
1399/10/02

بهترین سایت رستوران یاب در تهران چه سایتی است و چه شاخص هایی برای یک سایت راهنمای رستوران می توان در نظر گرفت؟
به نظر می رسد برای انتخاب یک رستوران در تهران خیلی از افراد با مراجعه به سایت گوگل و جستجوی عباراتی نظیر بهترین رستوران در تهران، رستوران در منطقه 1 یا دیگر مناطق 22 گانه تهران، رستوران ایتالیایی خوب و نزدیک به مکانی که در آن سکونت دارند و… رستوران مورد نظرشان را پیدا میکنند. پس میتوان نتیجه گرفت که سایت های رستوران یاب و یا سایتهایی که برای معرفی رستوران ها و کافه ها می باشند در صورتی که بر سئوی سایتشان کار کرده باشند برنده وب سایتی است که در صفحه اول گوگل و ترجیحاً لینک 1 تا 3 وجود دارند می باشد.

بهترین سایت راهنمای رستوران و معیار تجربه کاربری

اما هر چقدر هم در گوگل جایگاه مناسبی داشته باشند وقتی وارد سایت رستوران یاب شوید اگر کار کردن با سایت و اصطلاحا یوزر فرندلی بودن سایت مشکل داشته باشد کاربران به راحتی و در کمتر از 30 ثانیه سایت را می بندند و به سراغ یک سایت راهنمای رستوران دیگری مراجعه می کنند پس نتیجه میگیریم که یکی از معیارهای مهم برای انتخاب شدن بعنوان بهترین سایت رستوران یاب در تهران، یوزر فرندلی بودن سایت و داشتن تجربه کاربری مناسب سایت می باشد.

best-restaurant

  • برچسب:
ارسال نظر
همچنین بخوانید ...
گرانترین غذاهای دنیا | 10 مورد از مواد غذایی گران قیمت دنیا
اخبار و تازه ها
گرانترین غذاهای دنیا | 10 مورد از مواد غذایی گران قیمت دنیا

غذا یکی از نیازهای اولیه زندگی است و ما برای به دست آوردن آن سخت تلاش می کنیم، هر موجود زنده ای برای به دست آوردن انرژی، غذا مصرف می کند. همه دوست دارند برخی از با ارزش ترین مواد غذایی دنیا را بچشند.

غذاهای سنتی هند
اخبار و تازه ها
غذاهای سنتی هند

کشور هند دارای غذاهای سنتی بسیار لذت بخش و همین طور تند میباشد، که همیشه برای افرادی که غذاهای تند در لیست غذاهای مورد علاقه شان بوده بسیار لذت بخش است.

رستوران های زنجیره ای در جهان
اخبار و تازه ها
رستوران های زنجیره ای در جهان

رستوران های زنجیره ای مجموعه ای از رستوران های مرتبط در مکان های مختلف است؛ در زمان حال بسیار راحت تر از گذشته میتوان تشخیص داد مردم در سر تاسر جهان به دنبال چه نوع غذایی هستند.

از کمبود خواب چه می دانید؟
اخبار و تازه ها
معروف ترین جشنواره های غذا در سراسر جهان
اخبار و تازه ها
گزارش سازمان ملل از هدر رفتن غذا در جهان
اخبار و تازه ها
معروف ترین فست فود ها
کافه با منو صبحانه
آخرین مقالات