ghazachi-logo
headerAddImageXs
headUserImage

15 مورد ضروری برای یک آشپزخانه جدید

آشپزی
1399/12/27

غذاچی به هرکسی که قصد دارد به خانه جدیدی نقل مکان کند یا در کشوری دیگر مستقر شود و از این طریق آشپزخانه جدیدی تجهیز کند ، لیستی از مهمترین لوازم آشپزخانه جدید را با چند توصیه در مورد انتخاب محصول مناسب و تسهیل در اختیار شما قرار می دهد. روند خرید همانطور که برای نوشتن تمام موارد خریداری شده کافی است!

ست ماهی تابه و قابلمه

می توانید مجموعه کاملی را انتخاب کنید که شامل ماهی تابه و ماهی تابه در اندازه های مختلف باشد و توصیه می شود برای تسهیل مراحل پخت و تمیز کردن ، قابلمه های نچسب انتخاب کنید .

15 مورد ضروری برای یک آشپزخانه جدید

ابزار پخت و پز

ابزار پخت و پز با مواد مختلف آنها متفاوت است ، بعضی از آنها از نایلون برای استفاده با گلدانهای نچسب ، بعضی از آنها از فولاد ضد زنگ با دوام برای استفاده با پوشش نچسب ساخته شده است ، مانند فولاد ضد زنگ ، قابلمه های چینی ، سفال و گچ آهن.

ست چاقو

شکی نیست که چاقوها یکی از مهمترین ابزارهای برش ، برش و پوست انداختن هستند و برای جلوگیری از اصطکاک در کشوی آشپزخانه با بقیه وسایل ، انتخاب ست با چاقو ارجح است. نگهدارنده ای برای نگهداری ایمن و محافظت از تیغه ها.

جعبه های بسته بندی مواد غذایی و کیسه های فریزر

پس از پخت و پز ، به ظروفی برای نگهداری مواد باقی مانده نیاز خواهید داشت. برای نگهداری بهداشت ، ظروف شیشه ای در درجه اول توصیه می شود. از کیسه های غذایی قابل استفاده مجدد می توان برای نگهداری مواد غذایی در یخچال یا فریزر و ایجاد فضای کافی برای بقیه مواد غذایی نیز استفاده کرد.

تخته های خرد

برخی از محبوب ترین تخته های برش ، تخته های ساخته شده از چوب است ، اما پانل های پلاستیکی نیز موجود است. نکات مربوط به انتخاب صفحه برش مناسب را مرور کنید و مراحل مهمی را در مورد تمیز کردن و ماندگاری تخته برش ها دنبال کنید .

غذا سازها

این دستگاه توسط استفاده های مختلف آن مانند ورز دادن و سفت کردن، له کردن، مخلوط کردن، برش دادن، به عنوان مهمترین آماده سازی مواد غذایی به تیغه های مختلف برای مقاصد خاص متصل است، بنابراین آن را یک ضرورت در هر آشپزخانه است.

15 مورد ضروری برای یک آشپزخانه جدید

سینی پخت

کاربردهای سینی پخت متنوع است، از قبیل آماده کردن شیرینی، مانند شیرینی های رولتی، رول سوسیس، و یا دسر مانند کوکی ها و غیره. شما می توانید یک سینی فر چند اندازه یا فقط یک سینی بزرگ انتخاب کنید.

کاسه های مخلوط کردن

گزینه های مختلفی برای این ظروف وجود دارد ، بنابراین می توانید ظروف پلاستیکی ، شیشه ای ، استیل ضد زنگ یا سرامیک را انتخاب کنید.

دستگاه سیر خرد کن

از آنجا که بیشتر وعده های غذایی و سس ها به سیر به عنوان ماده اصلی لازم برای طعم دهنده سازی احتیاج دارند ، دستگاه سیر خرد کن از مهمترین ابزارهای آشپزخانه جدید است.

آبمیوه گیری مرکبات

این ابزار به دلیل استفاده مکرر از لیمو در بسیاری از دستور العمل ها مانند سالادها ، سس ها ، دسرها و سایر موارد یکی از مهمترین ابزارهای آشپزخانه است.

رنده ها

رنده ها در اشکال و اندازه های مختلف موجود است ، بنابراین توصیه می شود برای تهیه یک رنده صاف و درشت برای پنیر ، شکلات و برخی دانه های ادویه مانند جوز هندی و مرکبات ، یک دستگاه پوست کن همه کاره با قابلیت ذخیره آسان انتخاب کنید.

	 15 مورد ضروری برای یک آشپزخانه جدید

آبکش

خرید آبکش ها در اندازه های مختلف ، که می توانند به شما در گرفتن آب برنج های جوشیده قبل از دم گذاشتن و همینطور ماکارونی و پاستا کمک کنند، حتی اگر صبر و تحمل شما بالا باشد می توانید از این وسیله مفید برای تخلیه اب سبزیجات و میوه جات استفاده کنید.

میکسر دستی

میکسر دستی برای تهیه سریع و عملی کره برای کیک ها ، پنکیک ها ، کرپ ها و غیره بخصوص در مورد مخلوط کن های مخصوص کاسه استفاده می شود.

وردنه

از وردنه برای رول کردن خمیرهای پیتزا ، کروسان ، کلوچه ، خمیر فوندانت و سایر موارد استفاده می شود. غلتک های خمیر با دسته قابل تنظیم را می توان برای تعیین ضخامت خمیر انتخاب کرد.

دستکش فر

شما می توانید دستکش ساخته شده از سیلیکون مرغوب را جهت سهولت در کنترل حمل قابلمه های داغ یا اجاق گاز انتخاب کنید و همچنین از دست ها بیشتر از دستکش ساخته شده از پنبه محافظت می کند.

  • برچسب:
ارسال نظر
همچنین بخوانید ...
دستور تهیه استیک
آشپزی
دستور تهیه استیک

برش هاي گوشت گاو ، طباح يا استيک قطعاتي از گوشت هستند که به منظور بدست آوردن يک تکه گوشت نرم بر روي بافت ها بريده مي شوند و مي توان استيک را از مرغ ، ماهي يا گوشت گاو تهيه کرد و اين غذا را بسرخ کردن ، کباب کردن يا حتي براي ...

غذاهای ژاپنی
آشپزی
کوکی
آشپزی
کوکی

کوکی اسنک بسیار مقوی برای کیف مدرسه کودکان است چرا که با استفاده از مواد مغذی مانند موز تهیه شده و بصورت خانگی پخته میشود؛ همچنین میتوانید به همراه کودک دلبندتان این کوکی ها را آماده کنید.

دسر با خرما
آشپزی
دسر با خرما

با توجه به خواص بسیار بالای خرما، بهتر است در میان وعده های خود از خرما استفاده کنیم. خرما سرشار از فسفر، منیزیم، پروتئین، مس، آهن، و کلسیم میباشد. خرما به سوخت و ساز بدن نیز کمک میکند.

ته دیگ
آشپزی
ته دیگ

ته دیگ همانطور که از نامش پیداست، موادی است که در ته قابلمه قرار می گیرد و بسیار خوشمزه و لذیذ میباشد. ته دیگ در انواع مختلف با مواد مختلفی پخته میشود.

غذاهای نونی
آشپزی
غذاهای نونی

غذاهای نونی جایگزین خوبی برای غذاهای برنجی هستند، میتوانند گزینه خوبی برا شام و رژیم غذایی افراد باشند. چراکه بسیار سبک بوده ، سریع و براحتی تهیه میشوند. جهت تهیه غذاهای نونی با ما همراه باشید.

معروف ترین فست فود ها
کافه با منو صبحانه
آخرین مقالات