ghazachi-logo
headerAddImageXs
headUserImage

۵ رستوران مشهور برلین

رستورانگردی
1399/12/26

در این محل ها با افراد مشهور ملاقات خواهید کرد.

این کافه ها و بارهای برلین محبوب هنرمندان ، ستارگان هالیوود ، سیاستمداران و مدیران بازرگانی هستند.

کافه انیشتین در Unter den Linden

برخی معاملات سیاسی در “کافه انیشتین” هنگام صرف صبحانه آماده شد . به ویژه در هفته های جلسات پارلمانی در ساختمان مجاور بوندستاگ ، نمایندگان مجلس و وزرا در اینجا ملاقات می کنند. افراد آگاه ترجیح می دهند به ” Stammhouse” (کافه مشتری) در خیابان Corfürsten 58 مراجعه کنند ، زمانی که “Einstein” Unter den Linden بسیار شلوغ است. همچنین یک ” کافه خانه ” وجود دارد که دارای فضای وین است و غذاها و شیرینی های اتریشی را سرو می کند.

رستوران های مشهور برلین

بورچارت

بسیار نادر است که آنگلا مرکل ، صدراعظم دولت فدرال ، در جمع خصوصی همسر خود ، یواخیم سائر ، در انظار عمومی ظاهر شود. با این حال ، گاهی اوقات آنها به بورچارت می روند . رستوران “تاسیس” در Gundarmenmarkt یک مکان جشن در برلین است: باراک اوباما اینجا بود ، جک نیکلسون و نیکول کیدمن. برای سیاستمداران ، ستارگان هالیوود و مدیران اقتصادی ، بورچارت مانند یک رستوران تجاری است. راهنمای رستوران میشلن توصیه می کند: کوکوی Schnitzel وین با سیب زمینی و سالاد خیار.

رستوران های مشهور برلین

نماینده دائمی

اساساً برای همه کسانی که هنوز بین پایتخت آلمان سابق بن و پایتخت جدید برلین سفر می کنند ، “نماینده دائمی” ( Ständige Vertretung ) عنوان اولین جلسه است. دیوارهای “رستوران سیاسی باستان” ، طبق تبلیغات شخصی ، پر از تصاویر مشاهیر و سیاستمداران است. از طرف دیگر وعده های غذایی سنتی از مناطق راین به طور انحصاری (تقریبا) به میز می آیند ، اما آنها قطعاً آبجو آبجو Kolsh (از کلن) هستند.

رستوران های مشهور برلین

بار پاریس

مارتین کیبنبرگر در سال 1991 هنگامی که نقاشی پاریس بار (یا همانطور که اکنون شناخته شده است: او دستور داد آن را نقاشی کند) یک هنرمند جوان بود ، و نقاشی را به صاحب رستوران ارائه داد تا در مقابل وی حق غذا خوردن داشته باشد و اینجا مادام العمر رایگان بنوشید. این هنرمند شناخته شده بین المللی در سال 1997 درگذشت و این نقاشی میلیون ها حراج شد ، اما قدیمی ترین شهرت برلین همچنان پابرجاست. امروز ، دنیای هنر و فیلم در اینجا ، با شراب و شیرینی ، رویدادهای مهم ، به ویژه در برلیناله ، جشن می گیرد.

رستوران های مشهور برلین

گریل رویال

ستاره جدید Royal Grill است که طی ده سال از پله های محبوبیت نزد افراد مشهور بالا رفته است. جورج کلونی و هم سن و سالانش ، آنها دوست دارند کوبه بیف ، پورترهوزا و فاگیو استیک را بخورند و البته آنها موقعیت مکانی ممتاز در ساحل رودخانه اسپری ، روبروی کلیسای جامع را دوست دارند. Gault Millau ، به همراه راهنمای میشلن ، مهمترین فهرست رستوران ها ، مدیران Stefan Landfer و Boris Radchon را به عنوان بهترین مدیران رستوران 2018 معرفی می کنند.

رستوران های مشهور برلین

  • برچسب:
ارسال نظر
همچنین بخوانید ...
ایتالیا
رستورانگردی
ایتالیا

یکی از بخش های جذاب سفر به نقاط مختلف دنیا، تست کردن غذاهای محلی آن منطقه میباشد. در این مقاله به ایتالیا سفر خواهیم کرد.

5 تا از قدیمی ترین رستوران های دنیا
رستورانگردی
5 تا از قدیمی ترین رستوران های دنیا

از گذشته های دور در چندید کشور جهان رستوران هایی قرار داشت که امروزه دیگر اثری از آنها به جا نمانده است. اما 5 رستوران در دنیا توانسته اند اصالت و محبوبیت خود را از گذشته تا امروز حفظ کرده و به مکانی توریسیتی تبدیل شوند.

رستوران های قدیمی تهران را بشناسید
رستورانگردی
۵ رستوران مشهور برلین
رستورانگردی
رستوران کلاسیک با دیزاین سنتی!
رستورانگردی
چرا رستوران‌ها باید در شبکه‌های اجتماعی تبلیغات کنند؟
رستورانگردی
معروف ترین فست فود ها
کافه با منو صبحانه
آخرین مقالات